Lopeta testi

Testaa digi-valmiutesi!

Aloita testi ❯

Sosiaalinen media

Tarinat ja aitous hurmaavat somessa. Tunnista oma tarinasi ja kerro se yleisöllesi.

Näin onnistut - ota vinkit talteen

Muista ainakin nämä!

1.

Oikeat kanavat

Tunne asiakkaasi. Käytä niitä somekanavia, joissa he viihtyvät. 

2.

Keskity ja kehity

Yksi hyvin hallittu kanava on parempi kuin monta heikkoa.

3.

Kerro tarinoita

Muista sosiaalisuus, henkilökohtaisuus ja aitous.

Tarinassa on voimaa!
Lue asiantuntijan vinkit tarinankerrontaan ›

Ole siellä missä asiakkaasi ovat!

"Kauppiaan täytyy olla siellä, missä asiakas on ja alallani se tarkoittaa sosiaalisen median hyödyntämistä. Some osoittikin vahvuutensa vuoden 2017 Black Fridayn yhteydessä. Markkinointikanavina olivat tutkimusmielessä ainoastaan Instagram ja Facebook, ja kävijämäärä lankakaupassa oli huippua. Samalla kanta-asiakkaat saivat kiitoksen huippualennusten muodossa. Hyöty on siis molemminpuolinen."

Pauliina Lilja
Liljan Lankakauppa, Leväsjoki


47%

Vuonna 2016 47 prosenttia suomalaisista katsoi tai luki jaettuja sosiaalisen median sisältöjä viikoittain. http://www.stat.fi/til/sutivi/2016/sutivi_2016_2016-12-09_tau_023_fi.html


Tiesitkö, että...

erilaiset Facebook-ryhmät ovat mainio väline myös yrittäjien väliseen vertaistukeen ja tiedonjakoon.

Lataa tästä ilmaiset
koulutusmateriaalit

Tarinoiden lähteet Perttu Ahvenainen Asiakkaasta faniksi -seminaarissa keväällä 2017

Jaa sivu