Lopeta testi

Testaa digi-valmiutesi!

Aloita testi ❯

Markkinointi

Kaupankäynti tapahtuu edelleen kohtaamisissa. Auta asiakkaita löytämään luoksesi.

Houkuta, koukuta, helpota ja palvele!

Muista ainakin nämä!

1.

Valta on asiakkaalla

Sinun on erotuttava muista, jotta asiakas valitsee sinut.

2.

Valta on hakukoneilla

Jos yritystäsi ei löydä hakukoneilla, sitä ei ole olemassa.

3.

Maailma ulottuvillasi

Asiakas voi ostaa JA sinä voit myydä globaalisti. 

Mitä sinun pitää tietää hakukoneista?
Lue asiantuntijan vinkit >

Läsnäolo on tärkeää!

"Digitalisaatiota kannattaa pohtia sen tuomien mahdollisuuksien, ei uhkien kautta. Digin myötä me pääsemme lähemmäs asiakasta, tavoitamme laajemman yleisön ja voimme palvella paremmin. Läsnäolo kaikissa kanavissa on meille todella tärkeää enkä osaa edes kuvitella, ettei niin olisi. Pikemminkin mietimme koko ajan lisää tapoja olla läsnä ja palvella yhä paremmin."

Maija Kuusisto-Länsineva
yrittäjä, Tiitiäinen & Tyllerö


30 milj.

Vuonna 2016 suomalaiset tekivät yli 30 miljoonaa Google-hakua päivässä. Syksyllä 2017 amerikkalainen Cumulus Media julkaisi tiedon, jonka mukaan verkossa tehdään joka minuutti 3,5 miljoonaa Google-hakua.


Digitaalisesti suuntautuneiden pienten yritysten...

...menesystekijäksi tunnistettiin yrityksen halu ja kyky hyödyntää osaavia kumppaneita silloin, kun oma markkinointiviestinnän osaaminen tai resurssit ovat riittämättömät. Lähde: Suomen Yrittäjien raportti https://www.yrittajat.fi/sites/default/files/digiselvityksen_raportti2016.pdf

Lataa tästä ilmaiset
koulutusmateriaalit

Tarinoiden lähteet Perttu Ahvenainen Asiakkaasta faniksi -seminaarissa keväällä 2017

Jaa sivu