Lopeta testi

Testaa digi-valmiutesi!

Aloita testi ❯

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus on tunne. Miten ylittää asiakkaan odotukset?

Ylivertainen asiakaskokemus on kilpailuetu

Muista ainakin nämä!

1.

Asiakas on tärkein

Asiakkaan matka ja kokemus ratkaisevat. Satsaa niihin.

2.

Kohtaamis-pisteet

Asiakaskokemus syntyy kohtaamispisteissä. Tunnista ne.

3.

Mittaa & kehitä jatkuvasti

Asiakaskokemus vaatii jatkuvaa kehittämistä. Se ei ole projekti.

Miten asiakaskokemusta kehitetään?
Lue asiantuntijan vinkit >

Asiakas on vallan kahvassa

"Valta on asiakkaalla ja älypuhelin on asiakkaan vallan valtikka. Sen avulla asiakas päättää, keneltä ostaa ja myös kertoo, miten kohtaaminen meni."

Perttu Ahvenainen
yrittäjä, Taitori Oy


94%

Pohjoismaisista yrityksistä 94 prosenttia kertoo, että asiakaskokemuksen johtaminen on yksi yrityksen kehityshankkeista seuraavan kolmen vuoden aikana. Lähde: Tiedon keväällä 2017 teettämä tutkimus https://campaigns.tieto.com/cemstudy


Tyytyväinen työntekijä = tyytyväinen asiakas

Kun työntekijät voivat hyvin, niin asiakaskin voi hyvin. Aloita asiakaskokemuksen johtaminen työntekijäkokemuksen johtamisesta.

Lataa tästä ilmaiset
koulutusmateriaalit

Tarinoiden lähteet Perttu Ahvenainen Asiakkaasta faniksi -seminaarissa keväällä 2017

Jaa sivu